mandag den 28. oktober 2013

Ingen januar marathon til mig...!!

Jeg må nok erkende at jeg ikke bliver klar til Dr. Nielsen marathon i januar.

Hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at være skadefri, er det for risikabelt at presse etmarathon ind her.

Jeg døjer mig lidt smerter i achillesenen og må (igen) holde en uges pause. Jeg gjorde det selvfølgelig ikke bedre for mig selv ved at løbe Himmelbjergløbet her i weekenden (mere om det i en senere post).

Jeg regner med at holde denne uge (uge 44) fri og begynde på trappeøvelser for at styrke achillesenen.

Derudover bliver det kun til kortere løbeture eller indtil achillesenen begynder at smerte.

planen er dog stadig at løbe Thy Trail Marathon til februar. Så længe jeg holder mig fra asfalt går det straks meget bedre, så jeg er rimelig fortrøstningsfuld og skal nok nå at blive klar til 22/2 2014...!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar